Potencjał językowy małego dziecka jest ogromny. Przedszkolakom proponujemy zajęcia odpowiadające naturalnym potrzebom: ruchu, ekspresji werbalnej, wokalnej, plastyczno-technicznej, podążamy za ciekawością poznawczą dziecka i rozwijamy sferę społeczno-emocjonalną.
Uczymy poprzez zabawę, ponieważ jest to dominująca i najważniejsza aktywność dziecka w wieku 3-6 lat. Forma zabawowa w przyjaznej atmosferze gwarantuje zaangażowanie emocjonalne, wielozmysłowe poznanie i odczuwanie autentycznej przyjemności, skutkujące naturalnym, bezwysiłkowym przyswajaniem wiadomości i umiejętności. Przeżywanie sukcesów i pozytywne wzmacnianie potęguje wczesnodziecięcą motywację do nauki języków obcych i poznawania krajów i narodowości świata.
We wczesnej ekspozycji na język obcy w wieku przedszkolnym kładziemy nacisk na poprawną wymowę i intonację tak, by dziecko osłuchało się z brzmieniem i poznało melodię języka angielskiego. Nauczamy głównie w obrębie dwóch umiejętności: słuchania i mówienia. Respektujemy okres ciszy mając jednocześnie świadomość, iż „zakorzeniony” system językowy będzie mógł, zgodnie też z indywidualnymi predyspozycjami, rozkwitać w przyszłości naszych podopiecznych.